Ефективність стратегій побудови посилань ECOMMERCE. Частина 2

Окремим людям та брендам потрібна мережа дружніх партнерів, щоб вижити в довгостроковій перспективі. Ваша професійна мережа може допомогти у побудові посилань.

Наприклад, якщо ви знаєте когось, хто веде блог у вашій ніші, буде відносно легко розмістити гостьовий пост на їхньому сайті. Є інші види співробітництва, які ви можете вивчити. Наприклад, вони можуть рекомендувати продукти, які ви продаєте. Ви також можете вступити в партнерство зі спорідненим брендом для спільного спонсорування постів, співпраці з брендами та інших обмінів.

Важливо розвивати свою професійну мережу. Галузеві зустрічі — чудовий спосіб розпочати. Вони пропонують хороший майданчик для знайомства з людьми та організаціями, які можуть допомогти вам у довгостроковій перспективі.

Якщо ви волієте зберігати інформацію в Інтернеті, професійні платформи соціальних мереж, такі як Linkedin, — чудовий спосіб розпочати свою професійну мережу. Розширити свою мережу LinkedIn відносно просто. Ви можете зробити таке:

Створіть список компаній, де хочете опублікувати гостьовий пост;
Визначте, з ким у компанії вам слід зв'язатися;
Надіслати запит на підключення до LinkedIn цій людині;
Потім представтеся і розмістіть гостьовий пост.
Перевага мережі LinkedIn в тому, що для розширення вашої мережі потрібно всього 10-20 хвилин на день на платформі. Потім ви можете використовувати цю мережу багато років.

Налаштуйте програму партнерського маркетингу

Програма партнерського маркетингу схожа на рекламу тому, що ви дозволяєте іншим людям продавати за вас. Однак партнерський маркетинг відрізняється від рекламних акцій та співпраці тим, що ви даєте своїм партнерським сайтам частку доходу від продажів, які вони генерують.

Як це стосується лінкбілдингу? Більшість афілійованих маркетологів просувають ваш продукт, використовуючи «партнерське посилання», яке відслідковує потік трафіку з партнерського сайту на ваш сайт з метою оплати.

Amazon, ймовірно, є найбільш примітним брендом, який використовує партнерський маркетинг. Його партнерські посилання є скрізь: у постах на Facebook, відео на YouTube та у блогах. Програма партнерського маркетингу Amazon настільки популярна, що багато людей отримують хороший дохід як партнери.

Партнерські посилання не лише дають вашим потенційним партнерським партнерам можливість заробити щось на стороні, але й є законними зворотними посиланнями, які можуть вплинути на те, як Google бачить ваші сайти. Наприклад, якщо відома впливова людина публікує партнерське посилання на ваш сайт, це зворотне посилання може підвищити рейтинг домену вашого сайту. Це як вразити двох зайців одним пострілом: ви розширюєте своє маркетингове охоплення, створюючи свій профіль зворотних посилань.

Висновок

Створення беклінків важливе для будь-якого eCommerce. Забезпечивши високоякісні зворотні посилання на свій сайт, ви можете покращити свій пошуковий рейтинг та збільшити трафік зі звичайного пошуку.

Існує безліч способів безкоштовно створити зворотні посилання на ваші веб-сайти. Наприклад, ви можете отримати якісні зворотні посилання, опублікувавши гостьові пости на авторитетних сайтах у вашій ніші. В якості альтернативи ви можете провести аналіз конкурентів, щоб знайти можливості для зворотних посилань або ви можете використовувати свою професійну мережу. Нарешті, не забувайте про конкуренцію, рекламні акції та партнерський маркетинг.

З'ясуйте комбінацію підходів, яка забезпечує найкращі результати за мінімальних витрат, використовуйте її та спостерігайте, як зростає ваша органічна присутність в Інтернеті!

Ви можете ознайомитися з першою частиною цієї статті тут!