Ефективність стратегій побудови посилань для Ecommerce. Частина 1

Пошукова оптимізація (SEO) — це складна область, яка включає різні стратегії, одна з яких — побудова посилань. Коли ви створюєте посилання, ви намагаєтеся, щоб якнайбільше релевантних авторитетних вебсайтів посилалися на вміст вашого ресурсу.

Створення зовнішніх посилань допомагає вашому сайту двома у двох важливих питаннях. По-перше, зворотне посилання, розміщене на сайті з високою відвідуваністю, має добрі шанси залучити трафік на ваш сайт. По-друге, він посилає в Google сигнал про те, що ваш сайт є популярним, актуальним і є авторитетним джерелом.

Багато людей думають, що вебсайти типу інтернет-магазин не повинні розвивати подібну стратегію, оскільки вони займаються продажем продуктів, а не складноструктурованих послуг. Однак, як і будь-який інший онлайн-бізнес, бренди електронної комерції повинні створювати надійні зворотні посилання з авторитетних сайтів на свій контент, щоб займати хороші позиції у результатах пошукової видачі. Маючи це на увазі, кілька способів провести правильну кампанію зі створення посилань.

Запуск кампанії гостьової публікації

Деякі досвідчені контент-маркетологи вважають, що гостьові публікації вже не такі ефективні, як раніше, і в певному сенсі це дійсно так. У перші дні цифрового маркетингу було легше побачити покращення вашого рейтингу в результатах пошуку шляхом створення посилань.

Нині конкуренція набагато вища. Google та інші пошукові системи також стали розумнішими й краще фільтрують зворотні спам-посилання та низькоякісний контент.

Створення зворотних посилань за допомогою гостьової публікації є ефективним, якщо ви приділяєте увагу якості, а не кількості. Підхід Google до факторів ранжування сторінок, орієнтований на цінність, дав певну перевагу брендам, які доклали багато зусиль для створення корисного, дієвого контенту та публікації цього контенту на авторитетних сайтах.

Щоб знайти якісні сайти для вашого гостьового посту, ви повинні знайти відповідні сайти у своїй ніші. Ви можете використовувати пошук Google або базу даних ключових слів для пошуку релевантних вебсайтів на основі типів ключових слів, на які ви орієнтуєтеся.

Інший підхід – переглянути профіль зворотних посилань авторитетного сайту у вашій ніші. Вивчивши профіль зворотних посилань, можна визначити сайти, на яких ви, можливо, захочете розмістити гостьову публікацію.

Після того, як ви створили список відповідних сайтів, ви можете зв'язатися з контент-менеджером, щоб дізнатися, чи приймають вони гостьові пости. Хоча на багатьох сайтах є форма «Зв'яжіться з нами», надсилання електронною поштою особі, яка відповідає за контент, більш ефективна як метод інформування. Ви можете завантажити контакти LinkedIn або використовувати засіб пошуку електронної пошти, щоб отримати правильні адреси електронної пошти менеджерів контенту сайту.

Зв'яжіться з редактором та розкажіть про свою ідею гостьового посту. Редактор зазвичай направляє вас до посібника з розміщення гостьових повідомлень, яке зазвичай включає тон, теми та кількість зворотних посилань, які ви можете додати до повідомлення.

Проведіть аналіз зворотних посилань конкурентів

Незалежно від галузі чи ніші, вам необхідно з'ясувати, хто ваші конкуренти та чим вони займаються. SEO та зворотні посилання не є винятком.

Декілька інструментів, таких як Alexa, SEMrush та інші, дозволяють проводити ретельний аналіз зворотних посилань.

Використовуючи відповідний інструмент, ви можете переглянути профіль зворотних посилань сайту-конкурента або конкретний фрагмент контенту на їхньому сайті. Ви можете оцінити авторитетність кожного з доменів, що посилаються, і визначити вебсайти та сторінки, посилання на які ви хочете захистити.

Наприклад, якби мені потрібно було переглянути профіль зворотних посилань DataForSeo, я міг би зробити одну з таких дій:

Аналіз найпопулярніших сторінок на сайті допоможе мені визначити релевантні ключові слова, на які я можу налаштувати націлення. Це також допомогло б зрозуміти, наскільки конкурентоспроможним є ранжування за деякими з цих пошукових запитів.

Якби я був конкурентом, то я міг би детально вивчити кожну з найпопулярніших сторінок. Аналіз зворотних посилань на кожну сторінку може допомогти мені визначити можливі можливості для кампанії зі вставлення посилань. Наприклад, якби сторінка отримувала посилання з повідомлення зі зведенням новин, я міг би надіслати електронний лист редактору цього сайту, щоб запитати, чи включатимуть вони мій інструмент до статті.

Аналіз зворотних посилань конкурентів може допомогти вам поліпшити стратегію гостьової публікації. Ви можете скласти зведений список авторитетних сайтів та розміщувати на них гостьові пости. У попередньому розділі я коротко обговорив, як можна використати цей підхід.

Оскільки SEO оптимізація це безперервний процес, вам потрібно бути в курсі своїх конкурентів. Кращі бренди електронної комерції регулярно оцінюють ефективність своїх конкурентів, щоб використовувати їх як посібник для тонкого налаштування та перевірки своєї стратегії на майбутнє.