Сучасні методи SEO оптимізації: чорне, біле, сіре

Сучасні методи SEO оптимізації забезпечують виведення сайту в ТОП10 через опосередкований вплив на алгоритми. Якщо говорити простіше, це поступ на перші позиції шляхом впливу на пошукових роботів, які розцінюють ресурс як корисний і частіше показують відвідувачам. А це означає, що система наводить вам потенційних клієнтів, які готові оформити замовлення.

Тільки ось підходи до СЕО не завжди бувають дозволеними – є й заборонені методи, які використовувати не можна. Можна порушити правила, швидко розкрутитися в пошуковій системі, але незабаром вашу хитрість обчислять і відправлять сайт під фільтр. Якщо ви бажаєте отримати разовий прибуток, цей варіант може вам підійти. Для ресурсів у довгостроковій перспективі вибирають безпечнішу оптимізацію, на яку потрібен час.

Особливості сучасного SEO просування сайтів

Розкрутитися без СЕО оптимізації практично неможливо – на ринку велика конкуренція та користувачі можуть не побачити ваш сайт, навіть якщо на ньому будуть розміщені експертні статті, а дизайн буде на висоті – ресурс може не виводитися за пошуковими запитами, він займатиме останні позиції. Багато хто вибирає комплексне просування, при якому опрацьовується контент, відбувається наповнення фото, відео, створюється дизайн та анімація, усуваються технічні недоліки.

За позиції у пошуковій видачі відповідає SEO-оптимізатор, який комплексно оцінює можливості сайту та розробляє індивідуальну стратегію. Фахівці у цій сфері бувають різні та у кожного свої методи. Деякі повністю дотримуються правил пошукових систем, довго і вперто просувають інтернет-майданчики. Якщо клієнт нетерплячий, він вдається до забороненої стратегії, ризикує потраплянням під санкції, але при цьому може отримати результат, який зазвичай буває короткочасним.

Залежно від підходу розрізняють три види просування:

1. Біле СЕО – це повністю легальний метод, у якому дотримуються правила пошукових алгоритмів. При такому методі оптимізатор працює над покращенням дизайну сайту, наповнює його корисним контентом із ключовими словами, вставляє відео, фото чи інструкції, усунення проблем у технічній частині. Щоб ресурс зайняв перші позиції, може знадобитися багато часу. Але є і плюс – майданчик навряд чи потрапить під санкції пошукових роботів.

2. Чорне SEO - повна протилежність попереднього методу. Сайт наповнюється текстом з низькою унікальністю та ключовими словами, найчастіші з яких прописуються в заголовку у прямому входженні. Крім того, закуповуються посилання, використовується cloaking, doorway, невидимий текст та інші заборонені методи. Пошукові роботи швидко обчислюють такі майданчики та накладають на них фільтри. Однак, досвідчений фахівець може забезпечити швидке просування зі зняттям короткострокового прибутку.

3. Сіра оптимізація – ця стратегія припускає незначні порушення, через які сайт може бути заблокований. Але якщо робити все грамотно, навряд пошукові системи накладуть санкції, а згодом ви отримаєте хорошу видачу і постійний потік клієнтів. При такому просуванні може бути невеликий надлишок ключів, наявність платних посилань, нерідко використовуються doorway.

Щоб знати, який метод вибрати, слід вивчити плюси та мінуси кожного з них. За час існування інтернету було вигадано багато цікавих способів обману пошукових систем. Деякі моменти тут залежить від успіху, але багато в чому успіх визначає професіоналізм оптимізатора. Замовнику потрібно лише знати основи кожної методики, щоб повною мірою оцінити всі ризики обраної стратегії.

Чорне SEO для оптимізації сайту

1. Використання невидимого тексту. У ньому є ключі для пошукових систем, відвідувач не бачить його на екрані. Такий метод дасть тимчасовий результат і може навіть ненадовго вивести сайт в ТОП10.

2. Розміщення прихованих посилань - коли гіперпосилання вбудовується в смайлик або кнопку програвача. Коли відвідувач натискає хрестик, щоб закрити відео, він потрапляє на інший сайт. Пошуковики давно навчилися визначати такий обман.

3. Спам ключовими словами – при вмілому складанні тексту допомагає з покращенням ранжирування, але зазвичай ненадовго. Сьогодні це чорний метод, такі ресурси швидко підпадають під санкції пошукових систем.

4. Застосування реліктового багу – це організація трафіку з безлічі пристроїв збільшення числа переходів. За кілька днів сайт може вийти на перші позиції у видачі, але як тільки трафік закінчиться, він знову буде знижений.

5. Ще один спосіб для обману систем – накрутка пошукових підказок. При його використанні в рядку головний ключ рекомендуватиметься повністю ще до того, як користувач перестане вбивати слово. Якщо термін його зацікавить, може перейти на посилальну сторінку.

6. Іноді накручують поведінковий фактор, який сьогодні є основним у просуванні. До вас на сайт запускають роботів чи людей, які хочуть заробити на лайках, кліках, відгуках. За такої організації на вашому ресурсі спостерігається висока активність: читачі чи програми гортають сторінки, оформляють замовлення, пишуть коментарі. За такий безлад роботи пошукових систем можуть накласти фільтр.

7. Підміна контенту або свопінг – коли сьогодні у вас інформаційний майданчик з ремонту машин своїми руками, а завтра ставки на спорт. Потрібно пройти певний час, перш ніж пошуковик помітить заміну.

 

Сіре SEO просування

Найбільш популярні сірі методи – при помірному використанні ми «трохи порушуємо правила», але ризик потрапити під санкції невисокий. Тут результат можна отримати швидше, зміцнивши свої позиції пошуковій видачі систем. Достатньо налагодити зовнішню та внутрішню оптимізацію та скоригувати стратегію залежно від оцінки.

Сіре просування сайту включає:

  • використання ключових запитів – на деяких сторінках їх може бути більше, ніж зазвичай;
  •  doorway – ними розміщуються або унікальні тексти, або занадто оптимізований контент передачі основний майданчик позиції у пошуку;
  • посилання скуповуються на біржах, але на них розміщується експертний контент, корисний для користувачів.

За такого методу фахівець «грає по-чесному, але ховає козир у рукаві». Така оптимізація швидше приведе клієнтів і просуне ваш майданчик на першу позицію.

Біле SEO просування

Біла оптимізація – правильна стратегія, яка згодом дасть результат. Тут не треба дурити пошукові системи, достатньо створювати якісний контент для людей. Якщо робити все правильно, можна зайняти впевнені позиції у видачі.

Правила білого СЕО просування:

  • пишемо корисні тексти для людей, якими ділитимуться у месенджерах та залишатимуть позитивні відгуки;
  • рерайт використовувати небажано, за низької унікальності ваш сайт не зможе просунутися за запитами;
  • використовуйте ключові слова за місцем, не спамите та стежте за якістю тексту;
  • для білого просування використовуйте гіперпосилання, вони збільшують прочитування на 30%;
  • розміщуйте посилання тільки на якісних інтернет-майданчиках, не варто купувати масу посилань на неперевірених платформах;
  • пропрацюйте дизайн сайту - він повинен бути зручним і зрозумілим, швидко вантажитися, адаптуватися під мобільні пристрої та планшети.

Висновки

СЕО просування – відповідальне та складне завдання, впоратися з яким зможуть лише професіонали. Методики бувають різні, чорна оптимізація пропонує швидкий результат, але пов'язана із високими ризиками. Часто ресурс блокують ще до потрапляння до ТОП10. Саме тому, якщо ви вирішили вибрати такий ризикований метод, краще довіритися професіоналу.

Найбільш безпечна стратегія – біле та сіре просування сайтів. У першому випадку ви повністю граєте чесно, але на результати доведеться чекати кілька місяців. При замовленні сірої оптимізації є невеликі ризики, але не повинно бути затримок з виходом на прибуток. У будь-якому випадку, завжди намагайтеся розміщувати якісний контент, корисний для користувачів.